Tuesday 10 July 2012

Kecerdasan Emosi ####..Refleksi Minggu Ketiga

Hai semua..tiga minggu berturut-turut masa diluangkan untuk subjek tercinta Kecerdasan Emosi..blog saya tercipta untuk KE..seronoknya!!! sangat!!
Baik..untuk penulisan kali ini pula saya nak membuat refleksi tentang input yang saya dapat untuk minggu ketiga bagi subjek KE..apa input yang saya dapat??..hmm..tugasan adalah..hahahaha.. untuk interaksi minggu yang ketiga ini,,6 tugasan telah diberikan oleh pensyarah dalam masa 1 jam interaksi..wow!! banyak ke kamu rasa?? tak banyak pun..6 jer kot..rilek-rilek lah..banyak masa ni..buat slow2 kan boleh,,asalkan jangan buat last minute..hahaha..nak tau apa 6 tugasan tuhh..meh lah saya bagitau..tugasan yang pertama macam biasalah refleksi mingguan..dah biasa dah..tugasan kedua lak beli buku EQ..kalau tak nak beli download dari e-book..senang,,jimat pun jimat..hahaha..tugasan ketiga bedah buku yang dibeli atau didownload tu, kemudian buat journal pasal KE dan akhir sekali download satu video apa-apa pun boleh,,lepas tu kena buat refleksi tentang video tu,,mesti berkaitan dengan KE lah,,baiklah,,sampai di sini sahajalah penulisan untuk kali ini,,refleksi untuk video pula bakal menyusul..terima kasih sudi baca..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment