Monday, 9 July 2012

Hati Ini

Apa yang ada pada hati.,? Entahlah, bila dibicarakan tentang soalnya hati,,sendiri empunya diri pun tidak dapat merungkaikannya,. Rindu?? Sayang?? Cinta?? Perasaan yang sering melanda hati ini,,hahaha..sekadar mainan hati..
_______________________________________________________________________________
Rinduku pada ummi dan ayah tidak dapat dibendung lagi.. Rasanya baru   2minggu lepas aku pulang ke kampung halaman, tetapi entahlah rindu itu datang menyinggah secara tiba-tiba., Jauh lebih bahagia aku di rumah sendiri walaupun tidak menjanjikan keselesaan kepada orang lain..Biarlah, asalkan aku gembira,..
________________________________________________________________________________
Hati ini gelisah pula,,.Cemas,,Debar,,mungkin aku risau,,bukan mungkin sebenarnya, tetapi memang risau yang amat,.haha..pointer aku untuk semester lepas tidak diketahui lagi,..jadi risau itu bercambah dengan hebatnya..Ada ura-ura mengatakan minggu hadapan keluarlah tetapi sukar dijangkalah tempat pengajian aku ini..Takut pun ada sebenarnya..Walaupun telah dikeluarkan kenyataan yang aku sudah lulus untuk menyambung pengajian di semester 3,huhu,,kehendak hati ini tidak puas selagi tidak tahu pencapaian yang sebenar, Harapanku supaya lebih baik dari tahun yang lalu..amin.. Semoga perasaan gembira yang menggantikan kerisauan ini..amin, amin,amin...doaku hanyalah semoga pointer aku untuk semester ini lebih baik dari semester lalu..nak mengharapkan 4 flat itu entahlah..kemungkinan itu hanya 0.001%..maklumlah diri sendiri ini lebih mengetahui tentang kelemahan-kelemahan dalam subjek-subjek tertentu terutamanya Pendidikan Jasmani Kesihatan..atlet dunialah katakan..haha..memang aku tak menaruh harapan yang tinggilah untuk subjek itu,.dah dapat tahu lulus pun aku dah cukup gembira..terus terang aku cakap memang ujian amali aku hancurlah..nasib baiklah ada ujian bertulis..nasib badanlah..memang aku ni dilahirkan untuk jadi orang sukan kan..hahaha..pelari pecut IPG aku pun setakat menang dua saat jer dari aku..hahahah..cakap je lebih..:P..apa-apa pun doakanlah keputusan pointer aku untuk semester lepas..salam sayang semua..assalamualaikum.. :)
_________________________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment